Club: fc OldemarktTerug naar overzicht
Shirt kleur: Groen/Wit
Adres: Sportlaan 1
Postcode: 8375 GL Website beschrijving f.c. oldemarkt (zon., 3e-klasse b) is een warme actieve voetbalvereniging van ± 350 leden met vele supporters en sponsoren die "middenin de samenleving" staat. f.c. oldemarkt heeft de primeur om als eerste vereniging in nederland de beschikking te hebben over een "energie-neutrale" sportaccommodatie! mascotte kick de kikker heeft samen met burgemeester marja van der tas het clubgebouw op 7 sept. '13 geopend! voetbal leeft in oldemarkt bij jong en oud. het 1e-elftal speelt in de 3e-klasse tegen omringende clubs uit de regio in een leuke en spannende competitie. voor de dames en heren is er een 35+ groep die vrijdags onderling gezellig een balletje met elkaar trappen. ook bij de jeugd zijn er diverse teams voor jongens en meisjes. naast het voetbal organiseren diverse commissies allerlei activiteiten voor onze leden en naaste omgeving. denk aan 't gezelligheidstoernooi, schoolvoetbal, voetbalpilots, kaartmarathons, darttoernooien en vele andere activiteiten. als vereniging staan we open voor nieuwe ideeën, leden en vrijwilligers. voor meer informatie over f.c. oldemarkt bezoek onze website!
Plaats: Oldemarkt Website info: http://www.fcoldemarkt.nl

Complex: Gem. Sportpark